Las manos tienen el poder de manifestar el espíritu mejor que cualquier otro órgano de nuestro cuerpo: transmiten la comunicación no verbal. El cerebro “manda” y nuestras manos ejecutan. Son las fieles traductoras de que nuestro pensamiento ha sido realizado.

Elisa Mellado


martes, 10 de enero de 2012

POESIA-CANÇÓ DE MIREIA IL.LUSTRADA PER ANDREA

10-1-2.011
POESIA-CANÇÓ DE MIREIA MUÑOZ

LA CANÇÓ

TRIPULANT LA MEVA NAU

Tripulant la meva nau
viatjarem a l’infinit,
per un univers de pau
tant de dia com de nit.

El coet enlaira el vol
i podrem saludar el Sol
A l’hivern o bé a l’estiu
volarà si algú somriu.

Tripulant la meva nau...

Dalt del cel no hi ha fronteres
ni rics, ni pobres ni guerres.
Cometes i meteorits,
dels planetes són amics..

Tripulant la meva nau...

Els planetes són esferes
giren envoltats d’estrelles
El sol és la més brillant
la Terra gira al seu voltant.

Tripulant la meva nau...

Quan és fosc veiem la Lluna
creix o minva, sempre juga.
Quan hi ha una pluja d’estels
demana un desig al cel!.

Tripulant la meva nau
viatjarem a l’infinit,
per un univers de pau
tant de dia com de nit.

Mireia Muñoz 


Il.lustrada per Andrea

2 comentarios: